Doprava zdarma od 1 815,00 Kč

Předpisy obchodu

OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU

  1. DEFINICE
    1. OP - tyto obchodní podmínky internetového obchodu, které stanoví zásady pro uzavírání smluv o prodeji na dálku prostřednictvím internetového obchodu , zásady pro plnění těchto smluv, práva a povinnosti stran smlouvy o prodeji na dálku a zásady reklamačního řízení. Pokud jde o služby poskytované elektronickou cestou, jsou ZP přiměřeně předpisy uvedené v článku 8 zákona o poskytování elektronických služeb.
    2. Zákazník - fyzická osoba plně způsobilá k právním úkonům, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, která uzavírá s Prodávajícím Smlouvu o prodeji na dálku.
    3. Spotřebitel - je fyzická osoba, která jedná mimo rámec hospodářské činnosti (obchodu, podnikání, řemesla, svobodného povolání);
    4. Prodejce - Grand Globe Store Sylwia Schneider, Grochowska 56/74, 04-282 Warszawa, 526-226-73-91, info@agrafka.cz, +420 910 921 088.
    5. Adresa sídla prodávajícího - Grochowska 56/74, 04-282 Warszawa.
    6. Internetový obchod - internetová služba provozovaná Prodávajícím, dostupná na elektronických adresách: agrafka.cz, prostřednictvím které může Zákazník získat informace o Zboží a jeho dostupnosti a Zboží zakoupit nebo si objednat poskytnutí služeb.
    7. Smlouva o prodeji na dálku - smlouva o prodeji Zboží / poskytování služeb / poskytování digitálního obsahu (je-li to relevantní) uzavřená prostřednictvím Internetového obchodu mezi Prodávajícím a Zákazníkem.
    8. Zboží - movitá věc, kterou může zákazník zakoupit v internetovém obchodě. Zbožím se rozumí i služby a/nebo obsah poskytovaný na základě smlouvy o prodeji na dálku, pokud není v těchto VOP uvedeno jinak.
    9. Zásady ochrany osobních údajů a cookies v internetovém obchodě - dokument, který definuje podrobná pravidla zpracování osobních údajů a používání cookies. Zásady ochrany osobních údajů a cookies tvoří přílohu č. 3 ZP a jsou k dispozici na webových stránkách https://agrafka.cz/cze-privacy-and-cookie-notice.html.
    10. Trvalý nosič - znamená materiál nebo nástroj, který umožňuje zákazníkovi nebo prodávajícímu uchovávat informace určené jemu osobně, a to způsobem, který umožňuje přístup k informacím v budoucnu po dobu odpovídající účelu těchto informací a který umožňuje reprodukci uložených informací v nezměněné podobě, zejména elektronická pošta.
    11. Elektronický objednávkový formulář - elektronický objednávkový postup, který prodávající zpřístupní zákazníkovi;
    12. Elektronický formulář pro vrácení zboží - elektronický postup pro vrácení zboží, který prodávající zpřístupní zákazníkovi; k dispozici na adrese https://agrafka.cz/rma-open.php.
    13. Elektronický reklamační formulář - elektronický reklamační postup, který prodávající zpřístupní zákazníkovi; je k dispozici na adrese [webová adresa pro zahájení přidání reklamace].
    14. Odeslání objednávky - potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko Objednat a zaplatit považováno za podání závazného projevu vůle Zákazníka uzavřít s Prodávajícím smlouvu o prodeji na dálku;
    15. Účet - soubor údajů uložených v Internetovém obchodě a v informačním systému Prodávajícího o daném Zákazníkovi a jím zadaných objednávkách a uzavřených Smlouvách o prodeji na dálku, pomocí kterého může Zákazník zadávat objednávky, jakož i včas je rušit nebo upravovat a uzavírat Smlouvy o prodeji na dálku.
    16. Hodnocení zpracování objednávky a hodnocení konkrétního Zboží - subjektivní vyjádření a hodnocení udělené Zákazníkem formou hvězdiček od 1 do 5 pro Internetový obchod po vyřízení Objednávky.
  2. OBECNÁ USTANOVENÍ
    1. Typy a rozsah elektronicky poskytovaných služeb:
      1. uzavírání smluv o prodeji na dálku - s ohledem na prodávané Zboží nebo služby a/nebo obsah poskytovaný v Internetovém obchodě,
      2. zásady registrace a používání účtu v internetovém obchodě,
      3. přidávání názorů, komentářů a hodnocení - zákazník může ke své objednávce přidat názor nebo komentář,
      4. zasílání e-mailů, ve kterých prodávající potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby, přijetí objednávky ke zpracování.
      5. Používání internetového obchodu je možné za předpokladu, že IT systém používaný zákazníkem splňuje následující minimální technické požadavky:
      6. webové prohlížeče, tj. Firefox, Chrome, Microsoft Edge;
      7. libovolný program pro prohlížení souborů ve formátu PDF.
      8. Prodávající zpřístupňuje tyto VOP spolu s přílohami prostřednictvím odkazu na domovské stránce před uzavřením smlouvy o prodeji na dálku, v jejím průběhu i po jejím uzavření. Zákazník si je může stáhnout a vytisknout.
      9. Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu zpráv a údajů v souvislosti s poskytovanými službami přijímá internetový obchod technická a organizační opatření odpovídající stupni zabezpečení poskytovaných služeb, zejména opatření, která brání neoprávněným osobám získat a měnit osobní údaje zasílané prostřednictvím internetu.
  3. OBJEDNÁVKY
    1. Zadání objednávky v internetovém obchodě lze provést prostřednictvím účtu nebo výběrem možnosti nákupu bez registrace, kdy je vytvořen interní účet, na jehož základě si zákazník může později vytvořit účet. Interní účet je zachován, dokud nejsou data ze systému odstraněna nebo dokud není účet zablokován.
    2. Nákup se provádí vyplněním elektronického objednávkového formuláře, který je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu. Výběr objednaného zboží se provádí přidáním do košíku. V elektronickém objednávkovém formuláři je mimo jiné uvedeno, jaké zboží, za jakou cenu a v jakém množství chce zákazník objednat na jím určené místo. Zákazník na základě zobrazených zpráv provede příslušné technické kroky. Prezentace Zboží v Internetovém obchodě není právně závaznou nabídkou, ale výzvou k podání objednávky. Popisy plnění v katalozích ani na internetových stránkách prodávajícího nemají charakter ujištění nebo záruky. Všechny nabídky platí "do vyprodání zásob", pokud není u zboží uvedeno jinak.
    3. Po zadání všech potřebných údajů se zobrazí shrnutí objednávky. Shrnutí objednávky musí obsahovat informace o: údaje identifikující Prodávajícího, předmět objednávky, jednotkovou a celkovou cenu objednaného Zboží, včetně případných nákladů na dodání a dalších, zvolený způsob platby, zvolený způsob dodání, dobu a náklady na dodání.
    4. Pokud je předmětem smlouvy dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, nebo služby poskytované elektronicky nebo na dálku - spotřebitel v dodatečném zaškrtávacím políčku, které je nutné k podání objednávky a které se nachází na elektronickém objednávkovém formuláři, souhlasí s následujícím: Souhlasím s dodáním digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, nebo se zahájením poskytování služby před uplynutím 14 dnů ode dne uzavření smlouvy a beru na vědomí ztrátu práva na odstoupení od smlouvy. Prodávající potvrdí přijetí výše uvedeného souhlasu e-mailem.
    5. Pro provedení objednávky je nutné uvést v elektronickém objednávkovém formuláři osobní údaje označené jako povinné, akceptovat obsah obchodních podmínek, odeslat objednávku stisknutím tlačítka Objednat a zaplatit.
    6. Odeslání elektronického objednávkového formuláře zákazníkem je závazným projevem vůle uzavřít smlouvu o prodeji na dálku v souladu s obsahem těchto obchodních podmínek.
    7. Smlouva o prodeji na dálku se považuje za uzavřenou okamžikem přijetí elektronického objednávkového formuláře prodávajícím, které je potvrzeno zobrazením zprávy zákazníkovi potvrzující přijetí objednávky a uvedením jejího čísla, které se považuje za přijetí nabídky zákazníka.
    8. Po uzavření Smlouvy o prodeji na dálku obdrží Zákazník potvrzení objednávky ve formě e-mailové zprávy, která obsahuje: potvrzení o přijetí objednávky k realizaci a obsahuje konečné potvrzení všech podstatných náležitostí Objednávky a všeobecných podmínek uzavřené Smlouvy o prodeji na dálku (OP Internetového obchodu s přílohami č. 1 a 2), údaje Prodávajícího, o odpovědnosti Prodávajícího za kvalitu plnění, o službách poskytovaných Prodávajícím po uskutečnění prodeje a o způsobu a účincích odstoupení od smlouvy. Poučení o způsobu a účincích odstoupení od smlouvy - je obsaženo v příloze č. 2.
    9. Do zahájení realizace zakázky prodávajícím:
      1. Zákazník může svou objednávku změnit pomocí technického řešení dostupného na elektronickém objednávkovém formuláři a znovu projít celou cestou zadání objednávky. Změna objednávky se provede zadáním nové objednávky, která nahradí dříve zadanou objednávku. Jakákoli platba provedená zákazníkem se započte na novou objednávku a v případě přeplatku se vrátí na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena.
      2. Zákazník může svou objednávku zrušit výběrem možnosti "zrušit objednávku", která je k dispozici v elektronickém objednávkovém formuláři.
    10. Pokud zákazník zruší objednávku, prodávající vrátí přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Platba bude vrácena stejným způsobem platby, jaký použil zákazník.
    11. Doba zpracování objednávky je 1 až 30 pracovních dnů od data uzavření smlouvy.
  4. PLATBA
    1. Internetový obchod nabízí možnost platby formou platba předem, dobírka, platba na účet po dodání zboží. Možnost odložené platby je možná v případech individuálně dohodnutých s prodávajícím.
    2. Platbu za zboží lze provést způsobem, který byl zvolen při objednávce v elektronickém objednávkovém formuláři.
    3. Aktuálně dostupné způsoby platby formou záloh v internetovém obchodě jsou https://agrafka.cz/cze-payments.html.
    4. Výhrada vlastnictví: Zboží zůstává majetkem prodávajícího až do úplného zaplacení.
  5. DORUČENÍ
    1. V elektronickém objednávkovém formuláři si zákazník zvolí způsob doručení označením provedené volby.
    2. V případě, že si zákazník Zboží nevyzvedne, což má za následek vrácení Zboží Prodávajícímu, může Prodávající od kupní smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy se provádí zasláním prohlášení zákazníkovi formou e-mailové zprávy.
    3. V situaci uvedené v bodě 2 je Prodávající povinen neprodleně vrátit Zákazníkovi platbu, kterou obdržel za Zboží zakoupené Zákazníkem.
    4. Aktuálně dostupné způsoby doručení v internetovém obchodě jsou https://agrafka.cz/cze-delivery.html.
  6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - ELEKTRONICKÝ NÁVRATOVÝ FORMULÁŘ
    1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu o prodeji na dálku, může od ní odstoupit do 30 dnů bez udání důvodu. V případě odstoupení od smlouvy o prodeji na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.
    2. V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel pouze přímé náklady na vrácení zboží.
    3. Prohlášení spotřebitele musí jasně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, zejména může spotřebitel:
      1. použijte elektronický formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu https://agrafka.cz/client-orders.php?display=returns&exchange=true.
      2. odstoupit od smlouvy na formuláři pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou č. 1 této smlouvy, a to zasláním na adresu sídla prodávajícího.
      3. Prodávající je povinen neprodleně potvrdit na trvalém nosiči dat přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy podaného způsobem uvedeným v bodech 1 a 2.
    4. Pro dodržení lhůty stačí zaslat výkaz před uplynutím lhůty.
    5. Začne běžet lhůta pro odstoupení od smlouvy:
      1. u smlouvy, při jejímž plnění Prodávající dodává Zboží a je povinen převést jeho vlastnictví - od převzetí Zboží Spotřebitelem nebo jím určenou třetí osobou, která není dopravcem, a v případě smlouvy, která:
        1. zahrnuje více položek, které jsou dodávány samostatně, po částech nebo ve splátkách - od převzetí poslední položky, splátky nebo části;
        2. zahrnuje pravidelné dodávky zboží na dobu určitou - od převzetí prvního zboží;
      2. u ostatních smluv - ode dne uzavření smlouvy.
    6. Formulář prohlášení o odstoupení od smlouvy (příloha č. 1 těchto ZP) a informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (příloha č. 2 těchto ZP) jsou uvedeny v elektronické podobě.
    7. Právo odstoupit od smlouvy o prodeji na dálku uzavřené na dálku se na Smlouvy nevztahuje:
      1. u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které obchodník nemůže ovlivnit a které mohou nastat před koncem lhůty pro odstoupení;
      2. jehož předmětem dodávky je věc, která není prefabrikovaná, vyrobená podle specifikace zákazníka nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
      3. jehož předmětem dodávky je věc dodávaná v uzavřeném obalu, který nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygieny, pokud byl obal po dodání otevřen;
      4. jejichž předmětem dodávky je zvukový nebo obrazový záznam nebo počítačový software dodaný v uzavřeném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen;
      5. v případě dodání digitálního obsahu a elektronických licencí, které nejsou zaznamenány na hmotném nosiči, pokud bylo plnění zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co jej obchodník informoval o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy;
      6. jehož předmětem je věc podléhající rychlé zkáze nebo věc s krátkou dobou trvanlivosti a jehož předmětem dodávky je věc, která je po dodání neoddělitelná od ostatních věcí;
      7. smlouva o dodávce novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;
      8. uzavřena ve veřejné dražbě;
      9. smlouva o poskytování ubytování k jiným než obytným účelům, přeprava zboží, pronájem automobilů, stravování, služby spojené s volným časem, zábavou, sportem nebo kulturními akcemi, pokud je ve smlouvě uvedeno datum nebo doba plnění.
      10. pokud jsou předmětem plnění alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které obchodník nemůže ovlivnit.
  7. DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY O PRODEJI NA DÁLKU
    1. Prodávající vrátí spotřebiteli do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy o prodeji věci všechny jím uhrazené platby včetně nákladů na dodání odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání, který prodávající nabídl.
    2. Úhrada plateb se provádí stejným způsobem platby, jaký používá spotřebitel.
      1. Pokud spotřebitel pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy použije elektronický formulář pro vrácení peněz, budou mu peněžní prostředky vráceny zvoleným způsobem a na bankovní účet uvedený spotřebitelem.
      2. Pokud Prodávající nenabídl Spotřebiteli, že si Zboží vyzvedne sám, může zadržet vrácení plateb přijatých od Spotřebitele, dokud Zboží neobdrží zpět nebo dokud Spotřebitel nepředloží doklad o jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.
      3. Prodávající může spotřebiteli nabídnout, aby si Zboží vyzvedl sám. Pokud však Prodávající takový návrh neučinil - Spotřebitel by měl Zboží vrátit Prodávajícímu (nebo osobě pověřené Prodávajícím k jeho převzetí) neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy. Pro dodržení lhůty stačí vrátit Zboží před jejím uplynutím. Zboží, které spotřebitel vrací, by mělo být zasláno na adresu sídla prodávajícího.
      4. Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty Zboží v důsledku jeho používání nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti Zboží.
  8. STÍŽNOSTI
    1. Prodávající je povinen dodat Zboží bez fyzických a právních vad a odpovídá Zákazníkovi za fyzické a právní vady zakoupeného Zboží.
    2. Pokud má Zboží fyzické nebo právní vady, může Zákazník uplatnit reklamaci u Prodávajícího v rámci záruky za vady:
      1. prostřednictvím elektronického formuláře stížnosti;
      2. písemně na adresu sídla prodávajícího nebo e-mailem na adresu [kontaktní e-mailová adresa obchodu převzata z údajů o ADMINISTRATIVĚ / společnosti].
      3. V žádosti je nutné specifikovat vadu, kterou dle názoru Zákazníka zboží vykazuje, nároky vůči Prodávajícímu a pokud je to možné - doložit uvedenou vadu a předložit doklad o zakoupení Zboží v Internetovém obchodě. Prodávající je povinen na reklamaci odpovědět do 14 dnů ode dne jejího obdržení. Pokud ve výše uvedené lhůtě neodpoví, má se za to, že stížnost uznal. Odpověď na reklamaci poskytne prodávající zákazníkovi písemně nebo na trvanlivém nosiči.
      4. Kroky, které musí Zákazník učinit pro podání reklamace, včetně způsobu doručení reklamovaného Zboží Prodávajícímu, jsou uvedeny v různých fázích elektronického reklamačního formuláře.
      5. V případě, že Prodávající uzná reklamaci jako oprávněnou: náklady na výměnu, opravu, včetně nákladů na dopravu spojenou s reklamací Zboží nese Prodávající.
      6. Prodávající ověří, zda stížnost podává fyzická osoba mimo rámec hospodářské činnosti (obchodu, podnikání, řemesla, svobodného povolání).
      7. Pokud po reklamaci podané spotřebitelem nebyl spor vyřešen, poskytne prodávající spotřebiteli vyjádření v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči o:
        1. záměr podat návrh na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů nebo souhlas s účastí v takovém řízení nebo
        2. odmítnutí účasti na řízení o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.
  9. OPINIONS
    1. V určité lhůtě po dokončení objednávky může být zákazník, který má účet, e-mailem vyzván k doplnění hodnocení objednávky a hodnocení jednotlivého zboží. Posouzení vyřízení objednávky a posouzení jednotlivých produktů je dobrovolné a bezplatné a zákazník by za tímto účelem měl kliknout na odkaz, který ho přenese na samostatnou stránku. Zákazník může přidat tato hodnocení pouze jednou za objednávku.
    2. V rámci těchto hodnocení může zákazník zadat hvězdičkové hodnocení od 1 do 5 a přidat slovní komentář s omezením na 65 535 znaků. Tato hodnocení jsou automaticky podepsána jménem a městem zákazníka, které zákazník uvede při registraci účtu.
    3. Hodnocení se ukládají a zobrazují veřejně na webových stránkách internetového obchodu a na webových stránkách https://trustedreviews.idosell.com.
    4. Prodávající neověřuje zásluhy, nekontroluje hodnocení objednávek. Zákazník je výhradně a nezávisle odpovědný za prohlášení uvedená v hodnocení. Prodávající je oprávněn zablokovat hodnocení zcela nebo zčásti v souladu se zákonem a těmito VOP.
    5. Je zakázáno zveřejňovat informace, které jsou nepravdivé, zavádějící, vulgární, agresivní, urážlivé nebo které jsou zjevně považovány za odporující dobrým mravům. Nepřípustné je rovněž umísťování obsahu, který je nezákonné povahy, porušuje práva třetích stran nebo představuje jednání nekalé soutěže.
    6. Zákazník se zavazuje, že nebude umisťovat obsah, který obsahuje odkazy na externí webové stránky propagačního nebo reklamního charakteru nebo který obsahuje osobní údaje třetích stran. Je rovněž zakázáno zveřejňovat obsah protiprávní povahy, zejména obsah, který představuje jednání nekalé soutěže atd.
    7. Zákazník je odpovědný za své úpravy a nahrávání, a zejména je odpovědný za porušování práv nebo majetku třetích stran.
    8. Na výslovnou žádost zákazníka může být obsah recenzí skryt ostatním uživatelům obchodu, ale udělené hvězdičkové hodnocení je zahrnuto do celkového hodnocení internetového obchodu a zboží.
  10. DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ
    1. Zákazník prohlašuje, že mu nenáleží žádná práva, včetně autorských práv nebo práv souvisejících s jím provedenými hodnoceními a prohlášeními, kromě práva používat internetový obchod způsobem uvedeným v obchodních podmínkách. Zákazník není oprávněn k jakémukoli nahrávání, rozmnožování, sdílení, zveřejňování nebo šíření obsahu, pokud takové právo nevyplývá z ustanovení zákona nebo ZP.
    2. Zákazník není oprávněn zasahovat do obsahu, zejména není oprávněn zasahovat do obsahu, struktury, formy, grafiky, ovládacího mechanismu nebo jiných prvků internetového obchodu.
    3. Umístěním Komentářů (Hodnocení) v Internetovém obchodě, které jsou díly ve smyslu autorského zákona, uděluje Zákazník Prodávajícímu nevýhradní a bezplatnou licenci, časově a územně neomezenou, k užití těchto děl, spolu s právem udělit podlicenci Partnerům Prodávajícího, která zahrnuje zpřístupnění díla veřejnosti tak, aby k němu měl každý přístup v místě a čase dle své volby (internet). Licence se uděluje na všechny oblasti těžby známé v době jejího udělení, zejména na tyto oblasti těžby:
      1. v rozsahu záznamu a rozmnožování díla jakoukoli technikou - zejména tiskem, reprografií, magnetickým záznamem, digitální technikou, tj. jakoukoli technikou na jakémkoli audiovizuálním nebo obrazovém nosiči, zejména na audiovizuálních discích, CD, počítačových discích, v multimediální síti, včetně internetu a souvisejících on-line služeb, jakož i rozmnožování, nahrávání, užití na internetu, reklama, rozmnožování záznamu v elektronické podobě v paměti počítače a ve vnitřních a vnějších sítích,
      2. užití celého díla nebo jeho částí, popř. jakýchkoli prvků díla - s možností provedení úprav vyplývajících z podstaty daného internetového média - ve všech publikacích, zejména online, digitálních, newsletterech a informacích, samostatně nebo v kombinaci s jinými díly nebo částmi děl; užití celého díla nebo jeho částí pro účely propagace a reklamy, zejména ve formě audiovizuální, zvukové, mediální reklamy.
      3. v rámci oběhu originálu nebo rozmnoženin, na nichž bylo dílo zaznamenáno - uvedení do oběhu, půjčování, pronájem originálu nebo rozmnoženin.
      4. v rámci šíření díla jiným než výše uvedeným způsobem - veřejným provozováním, vystavováním, vystavováním, rozmnožováním, vysíláním a opětovným vysíláním, jakož i zpřístupňováním díla veřejnosti způsobem umožňujícím každému přístup k dílu na místě a v čase, které si sám zvolí,
      5. použití děl pro propagační a marketingové účely;
    4. Vymazání účtu nebo komentáře nemá vliv na platnost výše uvedené licence.
  11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Tyto ZP jsou platné od 14.06.2022.
    2. V případě změny nebo zrušení platnosti některého ustanovení těchto VOP rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu zůstávají ostatní ustanovení v platnosti a jsou pro Prodávajícího a Zákazníka závazná.
    3. Rozhodným právem pro řešení jakýchkoli sporů souvisejících s touto smlouvou je právo Česká republika s vyloučením Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží. Jste-li spotřebitel s bydlištěm mimo Česká republika, může se na vás vztahovat i právo země, v níž máte bydliště, pokud se jedná o závazná ustanovení.
    4. Platforma Evropské komise pro online řešení sporů (OS) pro spotřebitele: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nejsme připraveni a nejsme povinni účastnit se řízení o řešení sporů před rozhodčí komisí pro spotřebitele.

PŘÍLOHA Č. 1
VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
[tento formulář je třeba vyplnit a vrátit pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy].Adresa:
……………………………….
………………………………..
…………………………………
Já/my(*) tímto oznamuji/oznamujeme(*), že odstupuji od
kupní smlouva na následující položku/smlouva o dodání následujících položek(*).

Tímto prohlašuji, že mnou uzavřená smlouva není profesionální povahy.(*)

Datum uzavření smlouvy(*)/přijetí(*)
Jméno a příjmení spotřebitele (spotřebitelů)
Adresa spotřebitele (spotřebitelů)
Podpis spotřebitele (spotřebitelů)
[pouze pokud je tento formulář zaslán v papírové podobě].
Datum
(*) Nehodící se škrtněte

PŘÍLOHA Č. 2
INFORMACE O UPLATNĚNÍ PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
VZOROVÉ POKYNY K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Právo na odstoupení od smlouvy.
Právo na odstoupení od smlouvy podle těchto pravidel má i živnostník, který uskuteční nákup neprofesionálního charakteru, tj. vyplývající zejména z předmětu jeho podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě ustanovení Centrální evidence a informací o podnikatelské činnosti.
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy podle následujících pravidel.
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech:

  1. v případě kupní smlouvy ode dne, kdy jste převzali zboží nebo kdy zboží převzala vámi určená třetí strana jiná než dopravce;
  2. v případě smlouvy, která vyžaduje převod vlastnictví k několika položkám, které jsou dodávány samostatně, ode dne, kdy získáte do vlastnictví poslední položku, nebo ode dne, kdy poslední položku získá do vlastnictví vámi určená třetí strana, která není dopravcem;
  3. v případě smlouvy, která vyžaduje převod vlastnického práva k věcem dodaným ve splátkách nebo po částech, ode dne, kdy získáte do vlastnictví poslední splátku nebo část nebo kdy třetí strana, která není dopravcem a kterou jste uvedli, získá do vlastnictví poslední splátku nebo část;
  4. v případě smluv o pravidelném dodání zboží po stanovenou dobu ode dne, kdy vy nebo vámi určená třetí strana, která není dopravcem, získá do vlastnictví první položku;
  5. v případě smluv o poskytování služeb nebo digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči, ode dne uzavření smlouvy

Abyste mohli uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás informovat, tj:
Grand Globe Store Sylwia Schneider, Grochowska 56/74, 04-282 Warszawa, +420 910 921 088, info@agrafka.cz
o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem).
Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ale není to povinné.
Můžete také vyplnit elektronický formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu: agrafka.cz.
Pokud tuto možnost využijete, zašleme vám neprodleně potvrzení o přijetí takového odstoupení na trvalém nosiči.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když své sdělení týkající se uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

Účinky stažení

Odstoupíte-li od této smlouvy, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na doručení (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z vaší volby jiného typu doručení, než je nejlevnější typ standardního doručení, který nabízíme), a to neprodleně a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí odstoupit od této smlouvy. Pokud jste se výslovně nedohodli jinak, vrátíme vám peníze stejným platebním prostředkem, který jste použili při počáteční transakci.
V případě smluv, které zahrnují převod vlastnického práva ke zboží a u kterých jsme nenabídli, že si zboží v případě odstoupení od smlouvy vyzvedneme, zadržíme úhradu, dokud zboží neobdržíme zpět nebo dokud nám nepředložíte doklad o odeslání zboží zpět, podle toho, co nastane dříve.
Vrácené zboží zašlete zpět na adresu PAXY-EZICHERKA,Vratimovská 681/80,71900 Ostrava - Kunčice,Česká republika, +420 910 921 088, info@agrafka.com neprodleně a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od této smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 30 denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží nesete vy.

Vzhledem k hmotnosti a rozměrům Zboží může být v případě odstoupení od smlouvy zaslání Zboží zpět spojeno s vyššími náklady než při běžném poštovním doručení. Pokud chcete využít služeb kurýrní společnosti, může být nutné poslat zásilku na paletě, což je dražší než běžná poštovní přeprava.

PŘÍLOHA Č 3
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ A SOUBORŮ COOKIE PRO INTERNETOVÝ OBCHOD
 I. Správce údajů a definice

  1. Správcem osobních údajů zákazníků/uživatelů internetového obchodu, označovaných také jako prodávající, je: Grand Globe Store Sylwia Schneider, 526-226-73-91, 140116381, +420 910 921 088].
  2. Správce údajů lze kontaktovat:
    1. na korespondenční adresu: Grochowska 56/74, 04-282 Warszawa.
    2. na adresu elektronické pošty: info@agrafka.cz.
  3. Uživatel - fyzická osoba, která vstupuje na webové stránky internetového obchodu nebo využívá služby či funkce popsané v těchto Zásadách ochrany osobních údajů a souborů cookie;
  4. Zákazník - fyzická osoba plně způsobilá k právním úkonům, fyzická osoba, která je spotřebitelem, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které je zákonem přiznána způsobilost k právním úkonům, která uzavírá s Prodávajícím Smlouvu o prodeji na dálku.
  5. Internetový obchod - internetová služba provozovaná prodávajícím, dostupná na elektronických adresách (stránkách): agrafka.cz, prostřednictvím které může zákazník/uživatel získat informace o Zboží a jeho dostupnosti a Zboží zakoupit nebo objednat služby.
  6. Newsletter - informace, včetně obchodních informací od Prodávajícího, zasílané Zákazníkovi/Uživateli elektronicky; jejich příjem je dobrovolný a vyžaduje souhlas Zákazníka/Uživatele.n
  7. Účet - soubor údajů uložených v Internetovém obchodě a v informačním systému Prodávajícího, které se vztahují k danému Zákazníkovi/Uživateli a jím učiněným objednávkám a uzavřeným smlouvám, s jejichž pomocí může Zákazník/Uživatel činit objednávky a uzavírat smlouvy.
  8. GDPR - nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

II. Účely, právní základ a doba zpracování údajů

  1. Za účelem plnění smlouvy o prodeji na dálku prodávající zpracovává:
    1. informace týkající se zařízení zákazníka/uživatele za účelem zajištění správného fungování služeb: IP adresa počítače, informace obsažené v souborech cookie nebo jiných podobných technologiích, údaje o relaci, údaje o prohlížeči, údaje o zařízení, údaje o činnosti na webu, včetně jednotlivých stránek;
    2. geolokační informace, pokud zákazník/uživatel souhlasil s přístupem poskytovatele služeb ke geolokaci. Informace o zeměpisné poloze se používají k poskytování více přizpůsobených nabídek produktů a služeb;
    3. osobní údaje zákazníka/uživatele: jméno, příjmení, adresa sídla, korespondenční adresa, e-mailová adresa, telefonní číslo, daňové identifikační číslo, číslo bankovního účtu nebo jiné osobní údaje, které správce potřebuje k uskutečnění nákupu.
  2. Údaje jsou zpracovávány v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. b) a f) GDPR za účelem poskytnutí služby, tj. smlouvy o poskytování elektronických služeb v souladu s obchodními podmínkami, a v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR v souvislosti se souhlasem s používáním určitých cookies nebo jiných podobných technologií, vyjádřeným prostřednictvím příslušného nastavení internetového prohlížeče, nebo v souvislosti se souhlasem s geolokací nebo v souvislosti se souhlasem se zasíláním newsletteru. Údaje jsou zpracovávány až do ukončení používání internetového obchodu zákazníkem/uživatelem.
  3. Správce se zavazuje přijmout veškerá opatření vyžadovaná článkem 32 GDPR, tj. s ohledem na stav techniky, náklady na provedení a povahu, rozsah a účely zpracování a riziko porušení práv nebo svobod fyzických osob s různou pravděpodobností a závažností Správce provádí vhodná technická a organizační opatření k zajištění úrovně zabezpečení odpovídající danému riziku.n

III. Marketingové aktivity správce
Správce údajů může na webových stránkách internetového obchodu zveřejňovat marketingové informace o svých produktech nebo službách. Zobrazení takového obsahu provádí Správce údajů v souladu s čl.6 odst.1 písm. f) GDPR, tj. v souladu s oprávněným zájmem Správce údajů spočívajícím ve zveřejnění obsahu souvisejícího s poskytovanými službami a propagačního obsahu kampaní, na kterých se Správce údajů podílí. Zároveň toto jednání neporušuje práva a svobody Zákazníků/Uživatelů, Zákazníci/Uživatelé očekávají, že obdrží obsah podobného obsahu, a dokonce jej očekávají nebo je jejich přímým cílem navštívit webové stránky/stránky Internetového obchodu.

IV. Příjemci údajů uživatelů
Správce údajů zpřístupní osobní údaje zákazníků/uživatelů pouze zpracovatelům na základě uzavřených smluv o pověření zpracováním osobních údajů za účelem poskytování služeb správci údajů, např. hostování a údržby webových stránek, IT služeb, marketingových a PR služeb, zejména společnosti IAI S.A.

V. Předávání osobních údajů do třetích zemí
Osobní údaje nebudou zpracovávány ve třetích zemích.

VI. Práva subjektů údajů

  1. Každý subjekt údajů má právo:
    1. přístup (článek 15 GDPR) - získat od správce údajů potvrzení, zda jsou jeho osobní údaje zpracovávány. Pokud jsou údaje o osobě zpracovávány, má právo k nim získat přístup a následující informace: o účelech zpracování, kategoriích osobních údajů, příjemcích nebo kategoriích příjemců, kterým byly nebo budou údaje zpřístupněny, době, po kterou budou údaje uchovávány, nebo kritériích pro jejich určení, právu subjektu údajů požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování osobních údajů a vznést námitku proti takovému zpracování;
    2. získat kopii údajů (čl. 15 odst. 3 GDPR). - získat kopii zpracovávaných údajů, přičemž první kopie je bezplatná a za další kopie může správce údajů uložit přiměřený poplatek vyplývající z administrativních nákladů.
    3. na opravu (článek 16 GDPR) - požádat o opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, nebo o doplnění neúplných údajů;
    4. na výmaz (čl. 17 GDPR) - požádat o výmaz svých osobních údajů, pokud správce již nemá právní základ pro jejich zpracování nebo údaje již nejsou pro účely zpracování nezbytné;
    5. na omezení zpracování (článek 18 GDPR) - požádat o omezení zpracování osobních údajů, pokud:
      1. subjekt údajů zpochybní přesnost osobních údajů - po dobu, která správci umožní přesnost údajů ověřit,
      2. zpracování je protiprávní a subjekt údajů vznese námitku proti jejich výmazu tím, že požádá o omezení jejich používání,
      3. právce již údaje nepotřebuje, ale jsou nezbytné pro subjekt údajů, aby mohl uplatnit nebo obhájit nárok.
      4. subjekt údajů vznesl námitku proti zpracování - dokud se nezjistí, zda oprávněné důvody na straně správce převažují nad důvody námitky subjektu údajů;
    6. na přenositelnost údajů (čl. 20 GDPR) - obdržet ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu osobní údaje, které se ho týkají a které poskytl správci, a požádat o zaslání těchto údajů jinému správci, pokud jsou údaje zpracovávány na základě souhlasu subjektu údajů nebo smlouvy s ním uzavřené a pokud jsou údaje zpracovávány automatizovaně.
    7. vznést námitku (článek 21 GDPR) - vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů pro oprávněné účely správce z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace, včetně profilování. V takovém případě správce posoudí existenci platných oprávněných důvodů pro zpracování, které převažují nad zájmy, právy a svobodami subjektu údajů, nebo důvodů pro určení, uplatnění nebo obhajobu nároků. Pokud podle posouzení převažují zájmy subjektu údajů nad zájmy správce, je správce povinen zpracování pro tyto účely ukončit;
    8. kdykoli odvolat souhlas bez udání důvodu, avšak zpracování osobních údajů provedené před odvoláním souhlasu bude i nadále zákonné. Odvolání souhlasu bude mít za následek, že správce přestane zpracovávat osobní údaje pro účel, pro který byl souhlas udělen.
  2. Za účelem uplatnění výše uvedených práv by měl subjekt údajů kontaktovat správce prostřednictvím poskytnutých kontaktních údajů a informovat ho o tom, jaké právo a v jakém rozsahu si subjekt údajů přeje uplatnit.

VII. Dozorčí orgán
Subjekt údajů má právo podat stížnost u dozorového úřadu.

VIII. Kontaktní osoba pro ochranu údajů
V záležitostech týkajících se zpracování osobních údajů se na nás můžete obrátit přímo e-mailem nebo písemně na adresu správce údajů, jak je uvedeno v oddíle I bodě 2 těchto Zásad ochrany osobních údajů a souborů cookie.

IX. Změny zásad ochrany osobních údajů a souborů cookie
Zásady ochrany osobních údajů a cookies mohou být doplňovány nebo aktualizovány podle aktuálních potřeb správce, aby byly zákazníkům/uživatelům poskytovány aktuální a spolehlivé informace.

X. Soubory cookie

  1. Internetový obchod plní funkce získávání informací o zákaznících, uživatelích a jejich chování následujícím způsobem:
    1. prostřednictvím informací dobrovolně zadaných do formulářů pro účely vyplývající z funkce konkrétního formuláře;
    2. ukládáním souborů cookie (tzv. "cookies") do koncových zařízení;
    3. prostřednictvím shromažďování protokolů webového serveru provozovatelem hostingu internetového obchodu (nezbytné pro správné fungování služby).
  2. Cookies jsou počítačová data, zejména textové soubory, které jsou uloženy v koncovém zařízení zákazníka/uživatele a jsou určeny k používání webových stránek internetového obchodu. Soubory cookie obvykle obsahují název webové stránky, ze které pocházejí, dobu uložení v koncovém zařízení a jedinečné číslo.
  3. Internetový obchod používá cookies pouze po předchozím souhlasu zákazníka/uživatele obchodu. Udělení souhlasu s používáním všech souborů cookie v internetovém obchodě se provádí kliknutím na tlačítko : "Souhlasím, chci přejít na webové stránky" během zobrazení zprávy o používání souborů cookie internetovým obchodem nebo zavřením této zprávy.
  4. Pokud zákazník/uživatel internetového obchodu nesouhlasí s používáním souborů cookie internetovým obchodem, může využít možnosti: "Nesouhlasím", která je rovněž k dispozici ve zprávě o používání souborů cookie internetovým obchodem, nebo provést změny v nastavení internetového prohlížeče, který právě používá (to však může způsobit nesprávné fungování internetových stránek internetového obchodu)
  5. Chcete-li spravovat nastavení souborů cookie, vyberte si z níže uvedeného seznamu webový prohlížeč / systém a postupujte podle pokynů:
    1. Internet Explorer
    2. Chrome
    3. Safari
    4. Firefox
    5. Opera
    6. Android
    7. Safari (iOS)
    8. Windows Phone
  6. Právním základem pro zpracování osobních údajů pocházejících ze souborů cookie jsou právně oprávněné zájmy správce údajů, které spočívají v poskytování vysoce kvalitních služeb a zajištění bezpečnosti služeb.
  7. V internetovém obchodě se používají dva hlavní typy souborů cookie: "relační" (session cookies) a "trvalé" (persistent cookies). Soubory "session" jsou dočasné soubory, které se ukládají v koncovém zařízení uživatele až do odhlášení, opuštění internetového obchodu nebo vypnutí softwaru (webového prohlížeče). "Trvalé" soubory cookie se ukládají v koncovém zařízení zákazníka/uživatele po dobu uvedenou v parametrech souborů cookie nebo dokud je zákazník/uživatel nesmaže.
  8. Soubory cookie se používají k následujícím účelům:
    1. vytváření statistik, které pomáhají pochopit, jak zákazníci/uživatelé internetového obchodu používají webové stránky, což umožňuje zlepšit jejich strukturu a obsah;
    2. udržování relace zákazníka/uživatele (po přihlášení), díky čemuž nemusí zákazník/uživatel na každé podstránce internetového obchodu znovu zadávat své přihlašovací jméno a heslo;
    3. identifikovat profil zákazníka/uživatele za účelem zobrazení doporučení produktů a materiálů na míru v reklamních sítích, zejména v síti Google.
  9. Software pro prohlížení webových stránek (webový prohlížeč) obvykle standardně umožňuje ukládání souborů cookie na koncovém zařízení zákazníka/uživatele. Zákazníci/uživatelé mohou v tomto ohledu změnit své nastavení. Internetový prohlížeč umožňuje soubory cookie odstranit. Soubory cookie lze také automaticky blokovat.
  10. Omezení používání souborů cookie může ovlivnit některé funkce dostupné na webových stránkách internetového obchodu.
  11. Soubory cookie umístěné na koncovém zařízení zákazníka/uživatele a mohou být také použity inzerenty a partnery internetového obchodu spolupracujícími s internetovým obchodem.
  12. Doporučujeme, aby si zákazník/uživatel přečetl zásady ochrany osobních údajů těchto společností a seznámil se s pravidly používání souborů cookie používaných ve statistikách: Zásady ochrany osobních údajů služby Google Analytics.
  13. Soubory cookie mohou být používány sítí Google k zobrazování reklam přizpůsobených způsobu, jakým zákazník/uživatel používá internetový obchod. Za tímto účelem mohou ukládat informace o navigační cestě uživatele nebo o čase stráveném na dané stránce: https://policies.google.com/technologies/partner-sites
  14. Pokud jde o informace o preferencích zákazníka/uživatele shromážděné reklamní sítí společnosti Google, může zákazník/uživatel zobrazit a upravit informace vyplývající ze souborů cookie pomocí nástroje: https://www.google.com/ads/preferences/.
  15. webové stránky internetového obchodu obsahují zásuvné moduly, které mohou přenášet údaje o zákaznících/uživatelích správcům, jako jsou např.:
    1. Facebook;
    2. Google
    3. Instagram;
    4. LinkedIn;
    5. Youtube;
    6. Salesmanago;
    7. Gemius;
    8. Wirtualna Polska;
  16. Za účelem řádného plnění smlouvy o prodeji na dálku může správce údajů sdílet údaje zákazníků/uživatelů s kurýrními společnostmi. V současné době jsou v internetovém obchodě k dispozici tyto způsoby doručení https://agrafka.cz/cze-delivery.html.
  17. Za účelem řádného plnění smlouvy o prodeji na dálku může správce zpřístupnit údaje zákazníka/uživatele online platebním systémům. V současné době jsou v internetovém obchodě k dispozici tyto platební metody ve formě zálohových plateb https://agrafka.cz/cze-payments.html.

XI. Zpravodaj

  1. Zákazník/uživatel může souhlasit se zasíláním obchodních informací elektronickou cestou zaškrtnutím příslušné možnosti v registračním formuláři nebo později v příslušné záložce. V případě takového souhlasu bude zákazník/uživatel dostávat na jím uvedenou e-mailovou adresu informace (Newsletter) Internetového obchodu, jakož i další obchodní informace zasílané Prodávajícím.
  2. Zákazník/uživatel se může z odběru newsletteru kdykoli odhlásit individuálně, a to odškrtnutím příslušného políčka na stránce účtu nebo na formuláři https://agrafka.cz/newsletter.php, kliknutím na příslušný odkaz umístěný v těle každého newsletteru nebo prostřednictvím zákaznického servisu.

XII. Účet

  1. Zákazník/uživatel nesmí do internetového obchodu vkládat nebo poskytovat prodávajícímu obsah, včetně názorů a jiných údajů protiprávní povahy.
  2. Zákazník / uživatel získá přístup k účtu po registraci.
  3. Při registraci zákazník/uživatel uvede jméno, příjmení, název firmy, DIČ, údaje pro vystavení prodejního dokladu, přepravní údaje, datum narození, e-mailovou adresu a zvolí si heslo. Zákazník/uživatel ručí za to, že údaje, které uvedl v registračním formuláři, jsou pravdivé. Registrace vyžaduje důkladné přečtení Podmínek a uvedení prohlášení v registračním formuláři, že si zákazník/uživatel přečetl Podmínky a plně souhlasí se všemi jejich ustanoveními.
  4. Okamžikem poskytnutí přístupu Zákazníka/Uživatele k Účtu je mezi Prodávajícím a Zákazníkem uzavřena na dobu neurčitou smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky týkající se Účtu. Spotřebitel může od této smlouvy odstoupit za podmínek uvedených v obchodních podmínkách.
  5. Registrace účtu na jedné ze stránek internetového obchodu je zároveň registrací umožňující přístup k dalším stránkám, pod kterými je internetový obchod dostupný.
  6. Zákazník/uživatel může kdykoli s okamžitou platností vypovědět smlouvu o poskytování služeb elektronickými prostředky, a to tak, že o tom informuje prodávajícího e-mailem nebo písemně na adresu správce údajů uvedenou v oddíle I, bodu 2 těchto Zásad ochrany osobních údajů a cookies.
  7. Prodávající má právo vypovědět smlouvu o poskytování služeb týkajících se účtu v případě ukončení poskytování nebo převodu služby internetového obchodu na třetí osobu, porušení zákona nebo ustanovení obchodních podmínek ze strany zákazníka/uživatele, jakož i v případě nečinnosti zákazníka/uživatele po dobu 6 měsíců. Smlouva se vypovídá se sedmidenní výpovědní lhůtou. Prodávající může stanovit, že opětovná registrace účtu bude vyžadovat souhlas prodávajícího.
Sdílejte svůj komentář s ostatními
IdoSell Trusted Reviews
4.61 / 5.00 275 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2024-10-03
Super obchůdek,a jsme moc spokojený❤️
2024-09-20
Naprostá spokojenost
pixel